Vanomobil

Inhoud

Campersite op Instagram

Frankrijk Spanje en Portugal

Woensdag 15 januari 2014 Vertrokken thuis om 10h30 richting Luxemburg, vervolgens naar Frankrijk. Stopplaats in Pont a Mousson na 330 Km. om 15H30. Prijs 8 €. Gaan wandelen in de stad tot 17h00.

We bemerkten dat er maar 1 brander werkte van het gasvuur, als we de 2de brander wilde aansteken, viel alles uit. Dan maar gekookt met 1 bekken van het gasvuur. Intussen hadden we bemerkt dat het onmogelijk was warm water te voorzien. Er scheelde iets met de gasfles. Ik had nieuwe gasflessen gekocht in Plastiek van Antargas.

Donderdag 16 januari s´Morgens zijn we aan de andere kant van de stad gaan wandelen. Rond 10H15 zijn we vertrokken Richting Landres, daar aangekomen was de stopplaats afgesloten wegens werken, dan maar op zoek naar een andere stopplaats. We zien een richting stopplaats in Piepape, maar eenmaal ter plaatse vonden we geen stopplaats, dan maar verder gereden en een stopplaats gevonden in Savigny le Sec om 15H00. We stonden daar alleen aan een voetbalveld en zeer rustig, later kwam er een Franse Mobilhome ook op de stopplaats. Dus hebben we daar de nacht doorgebracht. Afstand 244 Km.

Vrijdag 17 januari : We zijn vertrokken om 9h30 richting Chalon sur Saone. Aangekomen om 12H00. s´Namiddags zijn we gaan wandelen in de stad, zeer mooie stad. We hadden besloten nog 1 dag te blijven, om te gaan wandelen aan de andere kant van de stad, daar waren 2 eilandjes met bruggen verbonden.

Zaterdag 18 januari : s´Morgens vlug klaar om te gaan wandelen, maar toen we bemerkten dat de diepvriezer aan het ontdooien was, besloten we maar verder door te rijden. Langs de weg na enkele kilometers zagen we een groot magazijn en vele mobilhomes op de parking. Dan maar gestopt om ons probleem van de gas uit te leggen aan de eigenaar. Toen ik de deur van het gascompartiment open deed had hij direct gezien dat de ontspanner van Antargas fout zat, Omdat er volgens de wet in elke mobilhome een veiligheid ontspanner moet vast gemonteerd zijn, zat ik inderdaad met 2 ontspanners. Gelukkig hebben we in de winkel een doorlaatontspanner gevonden en een geldige leiding. Na alles gemonteerd te hebben waren we verlost van onze gasproblemen.

Zondag en Maandag 19 en 20 januari : Vertrokken om 10H00 Richting Valvineres. Aangekomen in Valvigneres langs smalle wegen, was er daar niks te beleven, dan maar richting Larnas, alles ingevuld op de GPS en na 20 Km. waren we terug in Valvinères. Hoe kan dat nu ? Dan maar het zekere voor het onzekere richting St Montan op de GPS. Aankomst St Montan om 15H00 na 207 Km. Staan hier op een Parking waar een Apotheker, een dokter en een kapsalon gevestigd is zonder voorzieningen. We hadden besloten te rusten en maandag te gaan wandelen. Maandag zijn we de ganse dag op wandel geweest. Zondag regen, maandag zonnig.

Dinsdag 21 januari : Vertrokken uit St Montan en na 20 Km. waren we terug in St Montan, hoe is dit nu weeral mogelijk. De GPS eens goed bekeken en dan merkte ik dat ik een fout gemaakt had. Terug de coördinaten ingevuld richting Meze. Toen we in Meze aankwamen stonden we alleen in de velden en er was maar plaats voor twee MB. Dan maar naar Marseilan Plage gereden, zos´n 20 Km verder. Camperplaats voor 135 MB, bewaakt voor de prijs van 4 Euro. Het was zonnig.

Woensdag, Donderdag 22 en 23 januari: Vertrokken uit Marseillan Plage richting Le Boulou na 157 Km. Daar was het aan het motregenen, maar zijn wel te voet naar de winkel Leclerc geweest om inkopen te doen. s´Nachts was er geweldige wind. s´Morgens scheen de zon, we zijn dan naar de stad getrokken, was daar juist marktdag. Dan te voet naar de Hypermarche om te zien of ze daar Calipso gasflessen hadden, en inderdaad ze hadden er, maar alleen in butaan, morgen als we vertrekken, eerst naar de Hypermarche om te zien naar de koppelingen van de gasfles.

Spanje

Vrijdag, Zaterdag en Zondag 24, 25 en 26 januari : We zijn vertrokken op vrijdag 24 januari richting Blanes Sp. Maar eerst terug naar de Hypermarche voor de koppeling van de gasfles, foute boel ´klopt niets´. Dan maar verder naar Blanes. Aangekomen in Blanes op een grote Mix Parking, was daar niet gerust in, en dan maar naar de camping gereden ´was daar geslotens´. 700 meter verder naar een andere camping “Camping Blanes” alles erop en eraan, wel 46,50 € voor 3 dagen. In de namiddag zijn we gaan wandelen, geloof het of niet, we waren onze weg verloren. Na 4 uur zijn we er dan toch geraakt. Zaterdag en zondag zijn we terug gaan wandelen, maar dan wel met een plannetje van de stad. 3 dagen zonnig weer.

Maandag 27 januari : Vertrokken uit Blanes richting Sitges. Na 100 km.door de stad Barcelona gereden en vervolgens de weg gevolgd naar Sitges. Vanaf La Ginesta tot Valcarca zos´n 6 Kilometer bochten aan de rand van de rotsen aan 30 Km per uur, een rechte weg van 500 meter aan 40 per uur. Wel een borstwering aan de kant van de zee. Zeer mooi weer. In Sitges stonden we daar alleen, maar tijdens de avond waren we al met 5, 4 Nederlanders en 1 Belg. Er was wel een hondenkennel in de buurt en dat zorgde wel voor geblaf tijdens de nacht.

Dinsdag 28 januari : Vertrokken uit Sitges richting Cambrils, in Cambrils aangekomen vroegen ze daar 24 € per dag, was wat veel en zijn doorgereden naar El Masroig zowat 50Km. in het binnenland. We dachten dat het bij een wijnboer was, maar was een wijncoöperatie. Daar de dag doorgebracht. El Masroig is een klein stadje, met smalle straatjes. De GPS had me toch wel door de kleine straatjes gestuurd, ik had de volledige straat nodig. We hebben daar 1 nacht gestaan, we hadden alle voorzienigheid uitgezonderd elektriciteit.

Woensdag 29 januari : s´Morgens vroeg vertrokken in de mist richting Peniscola. Tijdens de rit zagen we de mist naast ons liggen in de bergen, het was als of we door de wolken reden. 50 km. verder was de mist verdwenen en volle zon. Aangekomen op de camping Los Pinos in Peniscola rond 11h00 uur. Vriendelijke uitbater en die sprak Frans. Ik had het probleem uitgelegd van mijn gasfles. De uitbater zou het probleem oplossen. We zien wel wat hij er van terecht brengt. In de namiddag zijn we gaan wandelen naar het centrum, heen en terug zos´n 5 kilometer. Waren juist terug toen het begon te regenen. Donderdag 30/1 zijn we terug gaan wandelen, en toen we terug waren had ik de uitbater nog niet gezien om mijn probleem op te lossen. Vrijdagmorgen 31 januari ga ik om brood naar de receptie en vroeg aan de uitbater hoe het nu zat met mijn probleem. Kom mee naar de auto, want gisteren heb ik het de aansluiting (Repsol) gekocht voor de prijs van 12,50 €. Ik heb de aansluiting van de Gas gemonteerd, alles liep perfect maar ik had nog geen fles gas. De uitbater heeft me een fles gas propaan verkocht voor de prijs van 56 € All-in. Oef het probleem was opgelost.

Vrijdag 31 januari : s´Morgens vertrokken naar Cullera na 203 Km. Camperplaats met elektriciteit, douche alles er op en er aan voor 14 €. In de namiddag zijn we gaan wandelen aan den dijk.

Zaterdag 01 februari : s´Morgens vertrokken richting Calpe. Toen we daar waren om 12h00 was er geen staanplaats meer, alles volzet, dan maar op straat gaan staan tussen al de andere mobilhomes. We stonden wel met 25 mobilhomes op straat. In de namiddag zijn we gaan wandelen aan den dijk en de haven van Calpe.

Zondag en Maandag 02 en 03 februari : In de voormiddag vertrokken naar Benidorm in de volle zon. Daar aangekomen na 20 Km. was er nergens nog een plaatsje vrij op 5 campings. Dan maar doorgereden naar San Fulgencio 120 Km. verder. Zeer mooi plaatsje, maar niks te zien. Doch besloten we om 2 dagen te blijven. In de zon was het 25 graden. Prijs 24 €.

Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, 04, 05, 06 en 07 februari : Dinsdagmorgen vertrokken naar La Manga Del Menor, aangekomen na 85 Km. Enorme camping met 1500 toeristenplaatsen, er waren nog 2 plaatsen vrij, van geluk gesproken. De lengte van de camping is maar 1 km. We hadden nummer 111 in de vierde blok, amaai zoeken om je plaats terug te vinden. Volle zon, zijn dan gaan wandelen op de camping. Geen Belg te vinden, Duitsers en Engelsen. Woensdag was er zeer veel wind, ben alleen naar de volgende stad geweest om sigaren te kopen, was 3,5 Km ver tegen de wind, op en af 7 Km. Toen ik terug op de camping was, moest ik terug zoeken om mijn plaats te vinden. Woensdag was het stormwind. Gelukkig was Annette niet meegegaan. Donderdag was de wind gaan liggen, we hebben de fietsen genomen om naar Los Belones te rijden. Ik had weeral prijs ! Een kabeltje gebroken aan de fiets met gevolg ´geen elektriciteits´ dan maar getrapt. In de namiddag hebben we onze hond Toby gewassen in de hondenwasserij.

Zaterdag, Zondag, 08 en 09 februari : Vertrokken uit La manga del Mar Menor Richting Mojacar na 196 Km. Mooie camping gevonden, maar wel 2 km. van het centrum. Op 100 meter was er een bushokje, dan maar de bus nemen. Na 20 minuten gewacht op de bus, mocht onze Toby niet op de bus, dan maar te voet naar het centrum op een hoogte van 1.000 meter en 25° warm. Het was onmogelijk de schotelantenne te richten, te veel storing, dan maar een DVD opgezet. We zijn gaan slapen om 10h30 en om 11h00 brak de storm uit. Wij konden niet meer slapen van de schrik en het lawaai we schommelden heen en weer in ons bed. Om 3h00 was de storm gedaan. Toen we s´morgens naar buiten gingen, zagen we een echte ravage. Bomen afgeknakt, verschillende voortenten weggewaaid, alle stoelen van het terras lagen 50 meter verder in de afgrond. We hebben 38,20 € betaald voor 2 dagen en zijn dan vertrokken.

Maandag 10 februari : We zijn vertrokken richting Salobrena na 208 Km. We stonden daar op een plaats tussen de velden, wel gratis maar niet aangenaam. Zijn in de namiddag gaan wandelen aan den dijk, niemand te zien.

Dinsdag, Woensdag 11 en 12 Februari. We zijn vroeg vertrokken uit Salobrena richting Nerja na 38 Km. Daar hadden we afspraak met de zuster van Annette, die hadden in Nerja een appartement. Toen we Nerja binnenreden zag ik al dat er nergens plaats was om te parkeren. Toen we in de straat van het appartement kwamen gereden, zagen we in de verte Luc de schoonbroer van Annette de straat oversteken, die ging naar de winkel om brood, hij had ons ook gezien, want normaal rijden er in die straat geen mobilhomes. Dan maar Luc meegenomen om ergens plaats te zoeken. We hebben dan uiteindelijk plaats gevonden aan de Playa de Burriana, vlak aan zee, wel 15 minuten van het appartement. We zijn dan Tappas gaan proeven, de stad gaan verkennen, en s´avonds op restaurant. 4 glazen bier van 40 cc en 4 tappas voor de prijs van 8 €, spotgoedkoop. Restaurant 4 glazen bier en 2 tappas en een 2 volledige menu voor de prijs van 27 €. Weeral spotgoedkoop. Woensdag hebben we een bezoek gebracht naar het stadje Frigiljana, mooi bergstadje. Terug gaan tappasen 6 pintjes bier en 6 tappas voor de prijs van 11€. s´Avonds in het restaurant 2 volledige maaltijden met koffie en 3 cognacs voor de prijs van 30 €. Om 24H00 lagen we in ons bed.

Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, 13, 14 en 15 februari Vertrokken uit Nerja richting Marbella na 114 Km. Na eerst boodschappen in de Lidl in Los Monteros kwamen we aan op de camping Capopino in Marbella. Er waren juist nog 4 plaatsen, slechte plaatsen, want in het midden van onze plaats stond er een dikke boom. Geen tv ontvangst, weeral een probleem. Vrijdagmorgen zijn we gaan wandelen in de haven, zeer mooi, en het weer was prachtig. Rond de middag waren we terug en we hebben onze satelliet nagezien met mijn gebuur, pracht van een holander, consultatie op 19,2 met de satelliet van onze gebuur hadden we wel beeld, op de vrije zenders had ik dan ook beeld, dus was het probleem maar een beetje opgelost. s´Namiddags hebben we genoten van de zon.

Zondag 16 februari Vertrokken in de morgen richting Ronda. Na 40 km. door de bergen gereden en na 76 Km. aangekomen in Ronda op de camping El Sur. In de namiddag zijn we gaan wandelen in de stad, veel volk op de terrassen. We konden nog een tafeltje bemachtigen. We zijn maar één dag gebleven in Ronda. Camperplaats 23 € per nacht, erg duur.

Maandag, Dinsdag,Woensdag, 17, 18 en 19 februari Vertrokken in de morgen richting Dos Hermannas (Sevilla) daar aangekomen na 120 Km. was er daar niks te zien en alles was gesloten. Dan maar verder gereden naar El Rocio (Almonte). Daar aangekomen na 104 Km. aan de Camping La Aldea. Zeer mooie camping. Geen zon, maar niet koud. We zijn in de morgen gaan wandelen richting het dorp. In het dorp zijn al de straten in zandgrond, u waant zich in een cowboydorp, zeer mooi. Pintje bier kost daar 1 €. De moeite waard om dit dorpje te bezoeken. Ook komen daar veel pelgrims om de kerk te bezoeken. Maria staat afgebeeld in de kerk volledig in het goud. Ook ziet men zeer veel klokken boven de huizen.

Portugal

Donderdag, Vrijdag 19 en 20 februari We zijn s´morgens vertrokken uit El Rocio en na 121 Km. aangekomen in Vila Real De St-Antonio (Portugal), juist over de grens van Spanje. We zijn direct aankopen gaan doen in de supermarkt Intermarche, 300 meter van de camperplaats. Camperplaats ligt aan de haven en aan de overkant van het water is het Spanje.

Zaterdag 21 februari We zijn vertrokken uit Vila Real de St-Antonio en na 105 Km. aangekomen in Praya da Falesia (Albufera), zeer mooie camperplaats en de uitbater had vroeger in Belgie gewoond. In de namiddag zijn we gaan wandelen door het bos, en na 500 meter waren we op het strand aan de zee. Zondag in de voormiddag zijn we gaan wandelen in de stad en een drankje genomen op het terras aan de bar. Maandagmorgen hebben we de bus genomen naar de stad Albufera. Vanaf het busstation naar de stad was het nog 1,5 km. te voet. Al de dagen volle zon, maar in de nacht van zondag op maandag regen.

Dinsdag 25 februari We zijn in de morgen vertrokken uit Praya da Falesia richting Castro Verde na 98 Km. Zeer mooie camperplaats met douche, wifi en alles wat je maar denken kan voor rondtrekkende reizigers. In de vijf bomen achter de camperplaats wonen er 12 ooievaars (mooi om te zien). De Woensdagmorgen zijn we de stad gaan bezoeken op 500 meters van de camperplaats. Zeer mooi stadje, alles net en proper. Ook inkopen gedaan in de Supermarché. Prijs 16€.

Donderdag 27 februari We zijn in de morgen vertrokken uit Castro Verde richting Grandola Mosquiroes, daar aangekomen zagen we ter plaatse dat alles gesloten was, we stonden daar in de velden en de laatste 10 kilometers door zeer slechte straten gereden, alleen hebben we de postbode gezien. We hebben dan doorgereden en na 39 Km. kwamen we aan in Pego de Altar. We staan aan het meer, wel mooi maar niks te zien. Tijdens de rit lichte regenval.

Vrijdag, Zaterdag, Zondag, 28 februari, 01 en 02 maart s´Morgens met volle zon vertrokken uit Castro Verde naar Alenquer, zowat 125 Km. verder. Daar aangekomen was er niemand aanwezig, en het zag er zeer vuil uit. De plaatsen waren zeer stijl en we zagen ook geen enkele camper. We zijn dan terug vertrokken naar Obidos, zowat 55 km. verder. Daar aangekomen zagen we dat de camperplaats zeer mooi was, en plaats voor 7 campers. Er stonden 2 campers, dus hadden we geluk. De uitbater was een Belg, zeer vriendelijke mens, zijn vrouw was afkomstig van mijn geboortedorp Lauwe, maar is verleden jaar verdronken in de zee. Zaterdagvoormiddag zijn we naar de stad Obidos geweest, zeer mooie stad omringd door muren. In de namiddag is Annette met de uitbater en nog enkele kampeerders naar de winkel geweest, zo´n 7 Km verder

Maandag 03 maart Vertrokken uit Obidos naar het bedevaartoord Fatima en daar aangekomen na 125 Km. Koud en veel wind. Het bedevaartoord bezocht en gewandeld in de stad. Dan zijn we vertrokken naar de volgende bestemming. Onder de weg hebben we geslapen op de parking van het restaurant in Pomba.

Dinsdag 04 maart 2014 Tijdens de rit, zon en bewolkt. Aangekomen in Vila Nova de Gaia was het aan het regenen. We zijn niet gaan wandelen wegens de regenval. Woelige zee.

Woensdag 05 maart 2014 4 uur gereden om 122 Km. te overbruggen, 1h30 in de stad Porto en 2h30 naar de volgende bestemming (Vila Nova de Serveira) op zeer slechte wegen. In de namiddag zijn we gaan wandelen in het zeer mooie stadje en intussen mijn haren laten knippen voor de prijs van 6 €, en zoals gewoonlijk een terrasje gedaan 1 glas bier van 33 cc, een grote koffie, en een taartje voor de prijs van 3,60 €.

Donderdag 06 maart 2014 Weeral een rit van 4 H00 om een afstand van 125 Km. af te leggen. Eerst door de stad Valenca en vervolgens door de stad Pontevedra, we hebben zeker door 100 ronde punten gereden, dorpels en rode lichten, teveel om op te noemen. Hier aan zee volle zon. Prijs 12€.

Vrijdag 07 maart 2014 s´Morgens vertrokken voor een afstand van 10 Km. om een bezoek te brengen aan mijn vriend Julien in O Grove. Rond de middag zijn we dan vertrokken naar Santiago de Compostela. s ´Avonds hebben we geslapen op de parking van een restaurant.

Zaterdag, Zondag, 08 en 09 maart 2014 In de voormiddag zijn we vertrokken voor een rit van 216 Km. Richting Tapia de Casariego. Daar aangekomen rond 13h00 op een mooie parking aan zee en hadden we besloten voor de rest van de dag te rusten. Zeer warme dag.

Maandag 10 maart 2014 We zijn terug vertrokken richting Gijon, daar aangekomen moesten we stationeren aan de haven, vlak aan de poort van een raffinaderij. De een na de andere vrachtwagen kwam daar binnengereden, we hebben besloten om verder te rijden. Toen zijn we aangekomen in Llanes na zowat 238 Km. gereden te hebben. We hebben daar wild geparkeerd in een doodlopende straat, was zeer rustig. We hebben de stad bezocht. Zeer warm.

Dinsdag 11 maart 2014 Vertrokken uit Llanes richting Cabarenco, daar aangekomen na 113 Km. Klein aangenaam dorpje. Staan hier aan een klein meer, en een safari park. In de voormiddag een terrasje gedaan. Zeer mooi weer.

Woensdag 12 maart 2014 Wat een baaldag. Na 130 Km. zouden we aankomen in Zarautz, de GPS toonde aan dat we zouden aankomen na 4,00 Km. Allee vooruit de bosweg door, maar na 150 meter was de weg slechter om slechter en altijd klimmen. Putten en greppels, niet om na te zien, en ik kon niet terugdraaien, de weg was te smal en gevaarlijk. Na 3 Km. was er een vrachtwagen in tegenovergestelde richting en was aan het wachten om mij door te laten, op 800 meter hoogte. Met veel heen en weer ben ik dan tocht doorgeraakt. De man van de vrachtwagen zegde me dat er daar geen camping aanwezig was, en was verbouwereerd dat we daar aan het rijden was met de mobilhome. Ik vroeg aan de chauffeur wat ik moest doen om op de normale weg te geraken. Toen is de chauffeur te voet met mij een slechtere weg aangetoond en na 500 meter zou ik op de normale weg geraken. Annette zag het niet meer zitten en wou uitstappen van de vrees. Alles of niks, we moeten er door. Op een zeker moment moest ik door een kleine beek rijden (kleine beek afkomstig van het water die afloopt van de berg) Ik had geen andere uitkomst, moest wel gas geven om niet vast te geraken. Ik hoorde wel een gekraak aan de wagen, met als gevolg de onderste spoiler met de lichten gekrast. Alles vast geplakt met speciale tape om tenslotte verder te rijden. Bij nader inzien had ik een ´ en een “° en ” vergeten te plaatsen op de GPS. Na alles behoorlijk te hebben ingesteld moet ik nog 85 Km. rijden om in Zarautz aan te komen. We zijn s´morgens vertrokken om 9H30 en aangekomen in Zarautz om 15H00

Frankrijk

Vrijdag 14 maart 2014 In de morgen vertrokken naar Capbreton (Frankrijk), met een afstand van 105 Km. In Bearitz 1H00 file wegens wegenwerken. Staan hier aan de duinen met ongeveer 100 Campers. Zeer mooi weer.

Zaterdag 15 maart 2014 We zijn vertrokken uit Capbreton richting Vielle St-Girons, daar aangekomen aan het meer, was het koud en dan maar doorgereden naar Castets, In Castets waren de staanplaatsen zeer drassig, terug doorgereden naar Biscarosse 1, daar aangekomen aan zee, veel wind en koud, terug door gereden naar Biscarosse 2, 10 Km. verder en daar was het ook niet goed. Alee doorrijden was de boodschap naar Sanguinet, amaai daar was alles vuil, niet te doen. Dan maar naar het centrum gereden en geparkeerd aan het kerkhof. Mistig weer.

Zondag 16 maart 2014 s´Morgens vertrokken naar St-Thomas de Conac, en aangekomen na 149 Km. Klein mooi dorpje, we staan hier alleen aan een plaats voor campers. In het dorpje is er maar een café restaurant, den baas is oud, afkomstig uit Schotland. Waren 10 mensen in het restaurant en iedereen sprak Engels, we dachten dat we in Engeland waren.

Maandag 17 maart 2014 s´Morgens vertrokken richting Esnandes, daar aangekomen was er geen Camping te vinden, dan maar verder naar Courcon, daar aangekomen was de camping gesloten. Den diesel van de wagen was bijna op reserve, en dan maar naar Marans gereden om te tanken bij Super U. Achter het grootwarenhuis was er speciaal plaats voor campers, we zijn dan maar blijven staan.

Dinsdag 18 maart 2014 Van uit de Super U uit Marrans naar de Super U in Belleville sur Vie, zowat 80 Km. verder. Op die parking was het niet gezellig, dan maar verder gereden in het dorp. Daar waren er speciale plaatsen voor campingcars, we hebben daar alleen gestaan.

Woensdag 19 maart 2014 Van uit Bellevie naar St-Malo na 257 Km. Daar hebben we gestaan op stadscamping, was daar niemand te zien. Na 2H00 kwamen de werknemers op de camping en moesten we terug vertrekken omdat de camping gesloten was. We hadden echter geen water genoeg om verder te verblijven, dan maar water genomen in Chappele de la Lande op het Kerkhof. Dan doorgereden naar Chateauneuf ds´ille et Vilaine, en gestaan op de parkeerplaats aan het kerkhof. Zeer mooi weer.

Donderdag 20 maart 2014 Vertrokken uit Chateauneuf naar Vire na zowat 116 Km. Daar ter plaatse stond er een circus op de parkeerplaats van de campingcars. Dan maar verder gezocht in de stad, en parkeerplaats gevonden in een doodlopende straat. Links een lokaal voor gepensioneerden. In de namiddag kwamen al die gepensioneerden met hun wagen, het was precies of ik hun parkeerplaats had afgenomen. We zijn maar blijven staan om te overnachten.

Vrijdag 21 maart 2014 Na 239 Km. gereden te hebben, en na veel omleidingen in de stad Rouan hadden we het gehad en dan maar gestopt in het eerst liggende dorp Isneauville, en op de parking van de feestzaal gestationeerd en de nacht doorgebracht. Het weer was wisselvalig.

Zaterdag 22 maart 2014 Vertrokken s´morgens en na een tussenstop in St-Quentin, aangekomen na 241 Km. in Le Cateau Cambresis. We zijn daar blijven overnachten op de plaats voor Campers.
Wisselvallig weer en zeer koud.

Zondag 23 maart 2014 s´Morgens vertrokken richting naar huis na 151 Km. en aangekomen om 12H00.

Overwinteren : Rondrit Zuid Europa.
Totaal 7.200 Km.
Verbruik 795 liter diesel.
Stops 45 camperplaatsen en campings 203 Euro.

De Kuyssche Noël

Telefoonnummer
Verberg mijn telefoonnummer
Zakelijk account
Heeft uw onderneming betrekking tot kampeerauto's?